RSS

Saturday, October 11, 2008

Pineapple Express- doar daca nu ai ceva mai bun de facut


Vineri seara e movie night. Ne adunam mai multi cinefili, nu foarte inraiti, incarcati de popcorn si Cola si ne pregatim de 2 ore de…depinde. Ce-o fi. Azi ne-am delectat cu “Pineapple express “, un film in care nu apare nici un ananas si nici un tren in forma de ananas sau incarcat cu ananasi care sa se duca spre tara Ananasului-Rasare. Pinneapple express e un simpatic nume dat unui sortiment exotic si rar de marijuana. Scenaristi sunt aceiasi Seth Rogen si Evan Goldberg care se afla si in spatele atipicei comedii Superbad. James Franco il joaca pe Saul, un dealer de marijuana hippiot si natang care il aprovizioneaza constant pe portarelul Dale, jucat de Seth Rogen. Il stiti pe Seth, e tipul din “Knocked Up”, “Superbad” si multe altele. Eu l-am apreciat in “Kung Fu Panda” si in “Horton hears a who” , unde isi foloseste doar vocea. In rest, mi se pare ca se straduieste prea din cale-afara sa fie un al doilea Jack Black. Si esueaza in stil mare.

Dupa ce Dale e martor accidental al unei crime, cei doi se trezesc tarati intr-un razboi de dominare a pietei de droguri. Urmeaza actiune: urmariri nu atat spectaculoase, cat amuzante, batai, ceva efecte speciale,multe impuscaturi, multe victime, si de zece ori mai multe tigari fumate. Cu ce te alegi dupa film ? Cu cateva scene amuzante ( pe care nu le vei aprecia daca ai vazut trailerul – ai incredere in mine) , cateva clisee hollywoodiene, si cu impresia ( falsa, de altfel) ca poti fi ca Dale, cu o slujba de rahat, high 24 din 24, si ca asta e ok.. Si eu am mai ramas cu o curiozitate : oare si in realitate traficantii de droguri isi atrag cumparatorii cu sortimente de marijuana precum Blue Oyster, African Kush, Northern Light, Super Red Espresso Snowflake sau , de ce nu, si...Pineapple Express ???

3 comments:

Anonymous said...

mda si eu ma asteptam la altceva...daca vrei sa vezi un film cu oameni tunati la creier...:P uite-te la Super High Me sau Everything`s Gone Green

Laura Teodora said...

Anca?

cucu-bau said...

yup, it's me, miss "castron de fituici" :)

Post a Comment

 
//google--------------------------------- //google-----------------------------------