RSS

Tuesday, March 17, 2009

Earth Hour 2009....What do YOU vote?

Probabil ca stii ce e Earth Hour. Daca nu, afli acum urmarind filmuletul de mai jos. Personal, mi se pare o initiativa demna de luat in seama. Incalzirea globala e deja un Bau-Bau considerabil, e jumatea lu' martie si inca n-am vazut semne de primavara. Maine, poimaine va ninge dimineata, va ploua la pranz, si dupa-masa o sa exclami "Iote, drace, un curcubeu!". Cu reciclarea la romani stam cam prost, ideile eco se prind greu, ca suntem tare alunecosi. Dar cand 1600 de orase din 80 de tari se unesc pentru a face o declaratie lumii intregi, as vrea sa se auda si o voce mica si pitigaiata care sa fie a noastra.

Chiar daca nu iubesti pinguinii si ursul polar si nu-ti pasa ca li se topeste lumea de sub picioare, switch off everything la ora 20:30, 28 martie 2009 si petrece o ora cu tine, cu gandurile tale, cu linistea din jur, cu intunericul sublim si perfect ;) Switch - Switch !!!





2 comments:

Laura Teodora said...

Woai, Anca! Chiar vorbeam azi cu papu meu despre asta. Şi la cîteva minute după, am văzut că meciul România-Serbia începe la 20:45. Dar pe bune, nu-mi pasă. Eu sunt dintre cei care mai reciclează când poate şi mai ales, cum să nu o fac pentru pinguini? Deci eu, voi face acest bine şi-am să încerc să-l propag cât pot! Casa mea va fi switched off pentru o oră şi-un minut, just in case!

iulineaţa said...

e dragutz...am vazut si eu p prosport pe linkurile aferente, insa nush cu ce ajuta ... simbolic, poate crea un precedent pozitiv, insa ma indoiesc... stii c se va intampla dupa Earth Hour? sadly, vor continua sa moara sute, mii de specii de animale si plante pe zi, va fi soare si totusi va ninge...

Post a Comment

 
//google--------------------------------- //google-----------------------------------